nedeľa 25. augusta 2013

BB 001 *11 - Trinity

Myslím si, že zberateľské bábiky Basics Barbie nemusím nijako zdĺhavo predstavovať. Sú nádherné, sú úžasné, sú v čiernom mini. Čo mňa osobne prekvapilo, bolo, aké sú odlišné od klasických Barbie. Ruky majú v pózach, sú výrazne chudšie, na tele majú znázornený hrudný kôš a majú namaľované nechty na rukách aj nohách, chodidlá majú viac tvarované.
Trinity je bábika, po ktorej som dlho túžila a keď mi ju pani ponúkla spolu s Larou, ani chvíľu som neváhala, nemajú síce ani stojan, ani certifikát a topánočky majú od iných BB, no aj tak museli bývať u mňa.







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....