nedeľa 15. novembra 2020

Čo mi v mobile poostávalo

Ahojte priatelia 😌 Prajme vám krásnu nedeľu, keďže toto píšem v nedeľu večer. V poslednej dobe som vás trochu zanedbávala, ale to dúfam teraz napravím a trošku vás až zaplavím článkami 😀 snáď vás v tejto dobe, keď česká časť nemôže veľmi von a slovenskej sa to stále veľmi nedoporučuje, hoci od zajtra môžme, ale buďme k sebe úprimní, do kedy? No preč od zlého.

V novom aj starom mobile mi ostala kopa fotiek, ktoré akosi nemajú dostatočnú silu na samostatný článok, ale zase chcem vás nimi potešiť, tak si tie z nového mobilu dáme teraz:

Začneme fotkami vecičiek od Janky Erdovej pre Ľubka a mňa (10. 03. 2020)


Fotka Millie, keď mi prišla (25. 03. 2020)

Bábiky, ktoré som brala na posledný zraz s Ľubom. Veľmi mi naše stretká chýbajú (04. 06. 2020)

Porovnanie výšky IT Fashion Royalty a Mattel Silkstone Barbie (23. 07. 2020)

Tieto dve fotky som nafotila pre Honzíka, s ktorým zdieľam lásku k plážovým bábikám. (27. 07. 2020)


Žiaľ, pri tomto fotení som zistila, že Julka má totálne zlepené vlasy, takto jej ostala kefa vo vlasoch a nešla ďalej. Poriešime.

Dostala som pre Filipíny jej šľapky, lebo pôvodné, teda jednu, som stratila, keď som ju dolovala z vitrínky, tak sa mi akosi zbehli hneď štyri nádherné Goddessky na gauči, v pozadí pán Budúci (29. 07. 2020)

Moje playline (24. 09. 2020)

Playline Barbie to u  mňa teraz majú ťažké (24. 09. 2020)

Moje 90tky playline, mimo plážoviek a morských panien (24. 09. 2020)

Priscilla mi tu ostala po Elvisom odchode sama a zahľadela sa mi do Miška, žeby? (01. 11. 2020)

Včera, sobotu, 14. 11. 2020 som sa rozhodla mierne poupratovať svoje morské panny, takto vyzerá, keď ich vytiahnem zo skrine. 42 dospelých Barbie, 5 detských.

Svietenie tejto morskej panny som ukázala môjmu anjelikovi. Pôvodne som ho vôbec nechcela dávať na sociálne siete, ale ťažko sa tomu odoláva, keďže je taký nádherný. Takto "učesal" moju Megan.




A takto vyzeral výsledok


16 komentárov:

  1. Jeeej, to je bábik! Hneď by som brala oblečenie, aj plážovky, morské panny, DOTW aj 90tky všetky 😆. Krásna zbierka a malý je na zožratie😘.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Maťka. No, máme ich doma požehnane. Oblečenie by som brala aj ja, väčšina išla z tohto balíka Ľubovi, mne ostala len mentolová mikina :D
      Ďakujem, áno, on je k "zulíbaní".

      Odstrániť
  2. O a na zlepené vlásky som skúšala detský púder, nasypať a rozčesať, pomôže to ale vlasy trocha zmatnejú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V rámci roku výroby tejto slečny by malo ísť iba o gél. Na lepidlo zvyknem používať mydlovú metódu. Detský púder alebo práškový suchý šampón sa mi veľmi neosvedčili, nakoľko sú potom všade.

      Odstrániť
  3. Věra Ořechovská
    Krásné holky máš, opět hezké fotky. Jo a i kluci jsou fešáci, hlavně ten mrňous mrňavý.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Hezké fotky. Koukám, že Priscilla dlouho nesmutnila za Elvisem a hned si našla náhradu.
    Ovšem nejhezčí jsou ty s malým kadeřníkem. Počkej až začne panenky svlékat.;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) No, keď už tak stáli pri sebe, tak to k nim prišlo. No malý kaderník zvyčajne češe maminku. Nevadí, ja ich moc neprezliekam, tak ma k tomu možno synček dokope :-)

      Odstrániť
  5. Hromadné fotky plážovek a mořských panen mám tuze ráda. Synek si hezky pohrál s vlasy, šikula.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No vidíš to a ja ich zase celkom rada fotím :-) No, je to talent :-D

      Odstrániť
  6. Tie mikiny od Janky sa mi z jej tvorby páčia najviac.🙂 Priscilla "vymenila" Elvisa za mladší model.😀 DOTW Goddessky sú moje lásky, rovnako i božská Isha.❤️ Ja by som sa o bábiky bála a žiadnu by som malému do ruky nedala.😀 Predsa len majú i malé deti veľkú silu v rukách, ako vidno i pri výslednom účesy.😄

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som na tom podobne, ale pár vecičiek od nej by som rada prijala. No, keď tak už stáli vedľa seba :-) Goddessky sú úžasné a Isha je sen, ktorému ešte stále neviem celkom uveriť.
      Ja sa nebojím, keď na neho vidím :-) A on je zlatíčko. Bábika je najmenej oproti jeho úsmevu a šťastiu.

      Odstrániť
  7. Koukám, že malej začíná brzy :-D Sympatický mix fotek :-) Ráda vidím Ishu, zrovna včera jsem si ji vzala do parády. Super kupa oblečků a krásné panenky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, rád mi pomáha :-) Je čoraz viac a viac živší <3 Ďakujem. No, ja ju mám viac-menej vďaka Tebe, u Teba som sa do nej neskutočne zaľúbila. No, oblečenie na 90% putovalo na stredné Slovensko za Ľubom :-)

      Odstrániť
  8. :) môj drobec tiež začal veľmi skoro úradovať v mojej zbierke, ešte si užijete zábavy :) a potom to upratovanie :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ to je pod dohľadom, ale to je tým, že zatiaľ je samostatne nepremiestniteľný.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....