sobota 14. decembra 2013

Dream Glow Teresa 2001 - Vivona

Myslím, že to, ako veľmi som túžila po tomto modrom anjelikovi vie asi každý. Keď som ju prvýkrát uvidela pred mesiacom na ebayi za 8 dolárov, pomyslela som si, že ten človek je blázon, že on nevie, čo má v rukách, ale mal napísané, že posiela iba do USA. Pokúsila som sa ho osloviť s prosbou o poslanie na SVK, žiaľ, mi ani neodpísal. Potom som našla spoločnosť, ktorá sa zaoberá práve doposielaním z USA a už som neváhala ani sekundu. Sú naozaj rýchli a spoľahliví a ja dajú sa u nich kulminovať zásielky, takže ich určite ešte využiem.
Takto vyzerala Vivonka/obláčik na inzertných fotografiách:




Keď som prvýkrát zbadala túto fotku, zamilovala som sa do nej a viac ako rok som na ňu čakala, ale oplatilo sa

Neodolala som a už vo štvrtok večer som jej musela urobiť pár fotiek. Keďže o ôsmej večer môže človek snívať o dennom svetle, tak sú fotky horšej kvality.




Má úžasne veľkú hlavičku. Mnohým by to asi prekrážalo, ja ju za to milujem


Spolu s Vivien

Moje Dream Glow spolu

Moje softinky spolu

Priznám sa, že ma dosť udivilo, aké sú Vianka a Vivonka rozdielne. Tu je porovnanie ich tiel





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....