piatok 13. decembra 2013

V novom domove

Priznám sa, že hľadať si nový podnájom bol pre mňa stres a bola som na obhliadke len jednej jedinej izby a hned sa mi tam zapáčili poličky nad posteľou. Takže pár rozmazaných (to aké su nekvalitné som si všimla až po prenose do PC, ale obávam sa, že pri tomto svetle lepšie nebudú) fotiek z nového domova.

Zatiaľ je nás tu len pár, ale snáď do konca roka tu budeme všetky, ak sa Nikuške bude chcieť trochu si s tým sťahovaním švihnúť.

Carmen, Aicha, Anabell, Anetka, Tiffany, Jindřiška, Pinky, Adelka, Evička a Teresa

Evita a Yemaya

Erika, Lara, Trinity a Vivien

Vivien, David, Abby a Skylar


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....