nedeľa 22. decembra 2013

Feshion Fever Teresa 2008 - Teresa

Túto bábiku vlastním už naozaj dlho. Bola to moja tretia bábika v dospeláckej zbierke, ale až pri sťahovaní mi došlo, koľko mojich počiatočných kúskov nemá vlastný článok. K bábike mám ešte všetko príslušenstvo, len už žiaľ nemá pôvodný účes. Bábiku má aj Hanneton.
Bábika v pôvodnom obale vyzerala takto

Ale nedávno som v týchto šatách našla aj túto bábiku

Bábiku mám ešte so všetkými doplnkami

K všetkým bábikám z tejto série boli v rohu krabice pribalené ešte jedna čierna lodička a ružová kabelka

Topánočka je rovnaká ako tie, ktoré majú BB, len je tvarovaná na klasické nôžky.



Keď mi tieto šaty Hanneton poslala, urobila o nich článok práve s touto bábikou a tým ma inšpirovala, aby som jej ich tiež skúsila obliecť.






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....