piatok 10. februára 2017

Barbie 2000 AA

Ak vám podľa názvu bábika nič nehovorí, nič si z toho nerobte, ani mne nehovorila, ale našla som ju na Ľubovom wish liste a tak som mu ju kúpila k Vianociam minulý rok. Áno, minulý rok, dobre čítate. Dostal ju s oneskorením takmer na deň presne 10 mesiacov. To je ale rýchlosť, že? Na šťastie, Ľubovi to nevadí, má doma furt niečo nevybalené alebo aspoň niečo nepofotené, takže ja toto píšem v októbri a jeho článok o tejto bábike vyjde kto vie kedy.

Bábika prišla v krásne zabalená, dokonca zdobená nálepkami, ale žiaľ papier sa už pri preprave trhal na niektorých častiach a hlavne som chcela mať istotu, že to náhodou nie je beloška. Inak týmto pani predjakyni ešte raz ĎAKUJEM. Bola veľmi milá (písali sme si chvíľu) a napísala mi, že dúfa, že sa kamarátovi bude páčiť.



Trošku lepšie fotky. Dúfala som, že ju nafotím v jej celej kráse, kým ju budem môcť odovzdať právoplatnému majiteľovi.
















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....