štvrtok 9. februára 2017

The Look Barbie Night Out

Ahojte :-) Som si hovorila, že Vás budem zdraviť a čo? Skutek-utek. Takže teraz to naprávam. Ako už názov rubriky napovedá, dnes opäť návštevníčka. Bol to jeden z prvých nákupov v roku 2017 a šťastná Hanneton už ju má nejaký ten čas doma, čo ste mohli vidieť tu. Momentálne mám doma ďalšie dve návštevníčky práve pre ňu, ktoré dúfam čoskoro odošlem. Chcela som napísať zajtra, ale zastavila som sa :-) Táto bábika bola na prome mojou favoritkou tejto prvej série kĺbových Look, nakoniec ma ale sklamali očné tiene pod okom, ktoré sú svetlejšie ako pleť a pripomínajú mi kruhy pod očami a celkový výraz tejto Mbili pre mňa osobne "zabili". Inak je bábika sama o sebe veľmi pekná. To, že Hanneton robí krátke video s novými bábikami, ste si už asi všimli, takže sem vložím video s touto bábikou. Neviem ako vy, ale ja som dnes objavila aj jej rubriku na blogu, kde má pár starších videí. Priznám sa, že ma to riadne šokovalo, lebo som bola v dosť naivnej predstave, že jej blog mám napozeraný.

Moje fotky








Spolu s Aphrodité, ktorá v tom čase tiež pribúdala k Hanneton a s ktorou má Mbili rovnaké náušnice aj topánky. Áno, vime, som dilino do tohto.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....