sobota 4. februára 2017

Beautiful Sweet Girl Fashion

Tieto šatočky som kúpila pred Vianocami u nás v Terne oproti mojej bytovke. Celá natešená som si kúpila rovno dve balenia z tuším 4 či 5 možných, že ako dobre za 3€ som kúpila šaty pre Barbie. Až doma som zistila, že to nie sú originál šaty, ale aj tak som si ich nechala, že snáď budú dobré. Po rozbalení som rýchlo zistila, že nádej na snáď budú dobré môžem zahodiť, ale viac na fotkách.

Na zadnej strane krabičky boli Fashionistas bábiky.

Vecičky boli prichytené takýmito zlatými drôtikmi a odbaľovanie bolo príjemné.

Pod tovarom bola teda celá promo fotka Barbie Basics 001/07.

Celá natešená som zobrala z poličky Ghoopi, že ružová jej určite pôjde. Ružová áno, ale šaty odhalili viac než by nám bolo milé :-D

Skúsila som šaty aj na Erin, bolo to o pol bodu lepšie, takže stále katastrofen

Skúsila som ešte Barbie s iným telíčkom

Asha by tiež v týchto šatách pôsobila dosť extravagantne.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....