štvrtok 27. júla 2017

Miss Sweet Love - 2. kolo - Vogue

Ahojte 😊 Už mi je to trápne každý článok začínať s tým, že sa Vám ospravedlním, že nestíham, ale žiaľ, je to tak 😩 Po dovolenke som sa snažila dať si dokopy nejaké svoje veci + ešte stále riešim nejaké tie zdravotné komplikácie 😣 ale o tom som nechcela. Dnes Vám ukážem fotky do druhého kola súťaže u Nikol. Fotila som to na dvakrát, lebo pri prvom fotení som akosi prehliadla podmienku, aby sa bábika pozerala do objektívu, na ktorú ma našťastie upozornila Hanneton. No dosť slov, fotiek bude veľa, lebo pri druhom fotení som sa odviazala a fotila som milú Estrellu aj mimo témy. Ako vyzerala súťažná fotka si môžete pozrieť tu.







Fotenie č. 2























Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....