utorok 18. júla 2017

Miss Sweet Love - 1. kolo - Glamour

Ahojte 😉 Po dlhšom čase, som tu zase. V prvom rade sa ospravedlňujem tým, ktorým som až včera odpísala aj po dvoch a viac týždňoch na maily. Myslela som si, že sa na to pozriem cez dovolenku, ale nakoniec dovolenka bola dosť rýchlo naplánovaná a ja som si nevzala k mamine noťas, čo je celkom fajn, lebo aj tak by som sa do neho nestíhal pozrieť. O tom však trošku neskôr. Ako iste viete, nie som dvakrát súťaživý typ, ale po jemnučkom prehováraní od dvoch zberateliek, som sa na poslednú chvíľu prihlásila do súťaže Miss u Nikol. Hneď prvé kolo ma dosť zaskočilo a nebola som celkom uzrozumená s týmto fotením, keďže tento druh fotenia nie je tak úplne pre mňa. Fotila som jedno ráno a tu sú fotky:











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....