piatok 28. júla 2017

Dva v jednom

Ahojte 😊 Rozhodla som sa pokročiť s nafotenými fotkami a tak Vás v najbližšom čase zaplavím článkami. Názov tohto článku je dva v jednom, lebo pôvodne sú to dve fotenie na dve rôzne témy. Prvé fotenie vzniklo dosť náhodou, keď som fotila Estrellu do súťaže, čo Ste videli včera a zároveň som mala na posteli Madison, čo je počas dňa jej najobľúbenejšie miesto, keďže ešte stále ani po mesiaci nemá v izbe miesto, kde by vynikla. Druhé fotenie vzniklo krátko po tomto fotení s dievčatami, keď som si spomenula, že už dlhšie Vám chcem nafotiť svoje baby na tému "snobská zberateľka". Týmto názvom som bola nazvaná minulý rok, keď sa mi podarilo kúpiť Nishu a Silkstonky, ktoré spadajú do Gold Label. Kto ma pozná, vie, že ja "labely" vôbec neriešim. Neriešim ani zberateľskú bábiku a playline, ja riešim iba jediné: páči-nepáči.

BFF


Jasný názor na to, čo si Madison myslí o fotení z krabice

Táto fotka sa mi osobne veľmi páči a pripadá mi ako keby bola Estrella bola do Madison zamilovaná alebo ju pri najmenšom veľmi obdivovala a Madison to bolo totálne jedno, čo myslíte?

Snobky z jednej poličky

Moje snobky pokope. Tak neriešim tie labely, že som si až po tejto fotke uvedomila, že mi tam dve moje goldky aj tak chýbajú. Jedna zámerne, keďže ešte som ju oficiálne nedostala, aj keď mi robí spoločnosť už tri mesiace, ale ešte je zabalená v krabici a na tú druhú som pozabudla, že je Gold Label.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....