streda 27. septembra 2017

Splash´spray friends Mermaid Barbie - Solana

Ahojte :-) Priznám sa, že som už nemyslela, že ešte vydám pred presťahovaním článok, ale zdá sa, že ešte nejaký stihnem. Ako už názov článku napovedá, dnes si predstavím ďalšiu krásku z balíčka z US. Ide o morskú pannu s modifikovaným telom Belly Button 1999 a tvárou GG/CEO 1998. Napriek týmto skutočnostiam som veľmi za ňu šťastná a vďačná, nakoľko sa jedná o sériu určenú pre obchodný reťazec Red Target a takmer vôbec sa na ebay nevyskytovala. Najšťastnejšia by som bola za modrú, ale počas roka som ju ešte na ebay nevidela ani raz. Raz som videla túto fialovú, ktorú mám a ešte som nedávno videla v ponuke ružovú.

Moja Solana




Jej tvár mi príde nádherná, oči majú prekrásnu modrú farbu. Som z nej úplne nadšená, aj keď chápem, že asi mnohým príde obyčajná.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....