sobota 30. decembra 2017

Barbie encyklopédia - tretie vydanie

Ahojte, dnes si dáme opäť článok z archívu. Mám ho v rozpísaných článkoch od leta 2015. Knižka je Ľubkova a dúfam, že nám všetky svoje Barbie knižky raz predstaví:

Musím sa priznať, že o Barbie knihách som mala donedávna nulový poznatok a ani dnes na tom žiaľ nie som o dosť lepšie, ale na šťastie máme Ľuba. Vďaka nemu som k nim trošku pričuchla a jednu z nich som si mohla aj reálne prezrieť od A-Z a podržať si ju v rukách na pár dní.
Dávnejšie ma Ľubo poprosil, či by som mu ju mohla kúpiť a ja som samozrejme súhlasila. Ešte predtým než som ju poslala na strašidelnú cestu poštou do Budče, som si ju samozrejme pofotila.
Odfotila som skôr známe bábiky pre mňa, hoci sa v knihe nachádzalo plno dievčat, ktoré som videla prvýkrát.

Knižka je pomerne hrubá a má pekné veľké strany na tvrdom papieri

Knižka je trošku nižšia než Barbie

Dve verzie Becky

No viem, som trošku egoista, ale o tejto bábike viem tak málo :-(

V knihe je tiež množstvo zaujímavostí. Ja už som aj zabudla, že mrkacia Šípková Ruženka má aj AA verziu.

Tropical Splash je úžasná kolekcia, z ktorej predstaviteľka mi ešte chýba, keďže som zaváhala a nekúpila Skipper od Vlaďky, kým ju ešte predávala.

Túto bábiku si pamätám z našich katalógov a vždy sa mi veľmi páčila. Verím, že raz si ju kúpim.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....