nedeľa 11. marca 2018

Nový rok v Košiciach

Ahojte Usmívající se Dnes si dáme článok, ktorý Vám ukáže žiaľ v mojom svete nie vždy všetko chodí ako po masle. Podobne ako minulý rok 2017 ukazoval svoje smerovanie už v roku 2016, čo sa čoskoro dozviete v článku, ktorý už pre Vás dlhšie chystám, tak aj rok 2018 svoje smerovanie ukázal už posledný deň roku 2017, ktorý sme chceli využiť s drahým na cestovanie do Košíc, to by sme ale nesmeli prísť na hlavnú stanicu 2 minúty po odchode ICčka. Pani pri okienku nám dosť sucho oznámila, že dané lístky kupované on-line sa nedajú použiť na iný vlak a ani sa nedajú vrátiť, aj keď sme ich očividne nevyužili. Takže 50€ išlo do vzduchu a to už ukazovalo, ako bude asi tento rok vyzerať, aj keď je dosť skoro hodnotiť ho po necelých troch mesiacoch, no každopádne dosť mojich kecov, fotky:

Novoročné predsavzatie si moc nedávam, ale chcela som prestať piť energetické nápoje, ale po štyroch hodinách spánku a rýchlom presune na stavnicu, som akosi nenašla lepšie riešenie. Žiaľ, ani v nasledujúcich dňoch som sa extra nezlepšila :-(

Krásny výhľad na Tatry z vlaku

Celé tri dni tam minimálne mrholilo, inak by bol výhľad úžasný


Aupark Košice

Takto som dopadla pri návšteve AllToys v Auparku Košice. Ľubo mi potom písal, že je to klasická novoročná inventúra, ja som to zažila prvýkrát, takže suvenír z Košíc som si neodniesla.










Koláčiky v cukrárni som odfotila, keď drahý potreboval na toaletu a ja som ho čakala. Vyzerali výborne.


Potom sme išli do Tesca na Hlavnej. To som už videla, keď som bola pred 6 rokmi prvýkrát v Košiciach.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....