utorok 6. marca 2018

Čo ešte ostalo zo zimy 2027

Ahojte Usmívající se Dnes si dáme pár fotiek, ktoré mi tu ešte ostali zo zimy 2017, aby sme si rok veľkých zmien v mojom živote, uzavreli aspoň takto blogovo.

Náš vianočný stromček




Totálny výpredaj vo Woow som Vám už spomínala. Keďže v deň, keď som si kúpila Corine, mali Warholku za 99,99€ bolo mi to skutočne veľmi ľúto, lebo, keby som o tom vedela, kúpila by som skôr ju, ale Hanneton ma upokojovala, že kto by kúpil takú drahú bábiku, takže som tam prišla o pár dní neskôr, po výplate a bolo to tam takto. Po zberateľských Barbie ani vidu ani slychu, ak nerátam BW 2015, bábiky za pár korún. Vtedy som si kúpila Tanju, keďže bola pod 5€, ale sklamanie, ktoré ma vtedy postihlo, bolo naozaj veľké a toto ma ešte stále veľmi mrzí. Aj keď cena Warholky bola hrozná, veľmi sa mi páčila a hoci si ju za takúto sumu si ju môžem kúpiť na nete, je to predsa len iné, kúpiť si takú bábiku priamo v obchode.


Takto ma občas rozmaznávajú v práci ... konkrétne skvelý koláčik od Robkovej maminy a kávička priamo od neho :-) Čo viac si človek môže priať od kolegov :-)

Tieto dve fotky vznikli 15. 12., kedy viacero dievčat na facebooku dávalo fotky kvietkov. No, mali sme aj my tu v BA.


Ako vidíte, zvyčajne pracujem ešte na starom notebooku, hoci tento článok píšem už na novom. Tohto macka som dostala po menšej nezhode od drahého. Dnes, keď to píšem, mi to príde ako sen, keďže v momentálnej dobe sa hádame čoraz častejšie a vlastne sa rozchádzame. Macko Jarík už ostáva len spomienkou na tieto nádherné časy, ktoré som prežila.

16. 12. mi po práci zavolal drahý, či nemám chuť ísť na vianočné trhy a tak sme išli. Stretli sme sa na námestí pri Eurovei, tam sme si dali varené vínko a cigánsku, potom sme išli dnu a kúpil mi topánky, čo som už spomínala v niektorom z predošlých článkov.









Vianočné trhy - Hviezdoslavovo námestie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....