streda 1. augusta 2018

2006 Chinese New Year Barbie - Yuen

Ahojte 😉 Dnes si predstavíme druhú krásku z balíčku z US. Yuen som fotila už v práci, ale neviem, kam tie fotky pošli, takže som ju opätovne fotila včera a dnes a už to rovno hodím aj sem na blog.
Po tejto bábiky som túžila už veľmi veľmi veľmi dlho a v podstate aj odštartovala tú moju posadnutosť Japonskom, hoci je Číňanka. Bábika ako iste viete je zo série Festival of the world a ako samotný názov napovedá jedná sa teda o oslavu nového roku v Čine. Je to moja piata bábika z tejto série, aj keď reálne mám len štyri, keďže Rio putovala odo mňa ďalej.

Snažila som sa na internete nájsť nejakú fotku všetkých festivaliek, ale najlepšie, čo som našla bola táto, takže jedna festivalka chýba...kto vie, ktorá? hm?

Pôvodné balenie














Šaty sa zapínajú na 3 patentky












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....