piatok 3. augusta 2018

Zase raz niečo z tých obchodov

Ahojte 😊 po krátkom čase, som tu zase 😊 pár fotiek z KE a BA 😊

Táto je z Dráčika Optima v Košiciach z mája

prvýkrát som videla tohtoročnú Ballet Wishes práve v Košiciach

Tieto fotky vznikli 02. 07. nášho posledného stretnutia s Ľubom pred jeho odchodom na prázdniny.

Veľmi ma zaujala táto bábika, mala takmer dokonalé napodobeniny ruky/dlane ako bábiky Barbie.

Náhradné oblečenie je tiež akési nápadne podobné jednej Barbie

Aj druhá ruka/dlaň bola krásna kópia

Na moje veľké prekvapenie som videla aj Taj Mahál. Je cenu som už poznala, takže ma neprekvapila, prekvapilo ma, že ho majú aj u nás.

Potom sme išli s Ľubkom aj do AllToys v Avione

Mrs. Which bola tentokrát vonku a tak som si ju mohla dôkladne popozerať.



Strašidlo č.1

Víťazný stupienok strašidiel

Strašidlo č. 2

Strašidlo č. 3


Repro Day and night



Blue Chiffon Ball Gown Barbie

Barbie Elegant Rose Cocktail Dress Doll


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....