piatok 14. decembra 2018

Narodeninové darčeky od Věrky

Ahojte 😊 Viem, že zanedbávam blog vo veľkom a tým pádom aj vás, mojich čitateľov, ale keby ste videli moju domácnosť, tak chápete, že blog je na nižších priečkach poradia, ale fotiek sa mi množí každým razom viac a viac a ja som sa rozhodla, že je konečne čas dať dokopy aspoň tie moje narodeniny, ktoré som mala takmer pred dvomi mesiacmi.
Dnes si predstavíme nádherné darčeky od Věrky, ktoré mi ešte stihli prísť na bratislavskú adresu. Týmto by som vás chcela poprosiť, aby ste si akúkoľvek moju bratislavskú adresu vymazali. ĎAKUJEM.

Ale k merítku veci. Věrka mi dáva každým rokom urobiť nádhernú ručnú pohľadnicu jej švagrinke a tiež mojim dievčatám urobí nejaký nádherný modelík. Tentokrát bol v mojej najobľúbenejšej modrej farbe. Ospravedlňujem sa, ale až po fotení mi došlo, že k tomuto modelu bol aj klobúčik, ale na prefotenie bude čas asi tak v budúcom tisícročí, takže si to dnes dáme bez klobúčika. Ako modelku som vybrala Marion, ktorú som od jej predstavenia ešte nefotila.

Nádherná pohľadnica


Nádherný modelík






Kabelka je krásna a plne funkčná, ako máte možnosť vidieť.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....