piatok 28. decembra 2018

Sťahovanie - veľké balenie a veľké vybaľovanie

Ahojte 😉 Ani dnes si žiaľ nepredstavíme prírastky, ktoré boli pod stromčekom, ale dáme si pár fotiek zo sťahovania, aby ste mali predstavu ako sme bývali a ako teraz bývame.

S balením dievčat som začala na narodky, ale ešte cestou na byt som mala s Tomom debatu na tému blond bábik s tvárou Teresa, tak som mu odfotila tie moje. Ak sme dobre rátali na facebooku, tak mi chýbajú už len tri: Camp Teresa, vysoká Fashionistas a tučnučká Fashionistas (tá má nádej, ak nájdem niekedy milý kus).



18. 10. časť narodiek som strávila balením svojich kočiek. Začala som tými, čo majú svoju krabicu a krabicami tých, od ktorých mi krabice ostali. Teda všetky tri moje IT, všetky moje Silky, ktoré mi prišli v krabičke a pár krabíc ešte strážim, ale drvivú väčšinu som vyhodila.

Na moje narodky som dostala od drahého bublinkovú fóliu (okrem iného), aby som mohla začať baliť moje krásavice. Tiež mi vtedy volali, že ma berú do novej roboty.

21. 10. 2018

28. 10. som si ešte od partnera presťahovala posledné kúsky z Petržalky do Ružinova, aby boli všetky Barbie pri sťahovaní spolu. Ako keby sa aj tak všetok náš majetok nakoniec nestretol v jednom aute, ale ešte doteraz občas niečo vybalím alebo dohľadávam, kde sme to uložili pri nasťahovaní, takže to bol fajn nápad.


V deň sťahovania - 29. 10. 2018

Vitrínky v novom bývaní dostali čestné miesto v obývačke. (Wau). Prvá je umiestnená v rohu oproti dverám pri obývacej stene.


Druhá vitrínka je umiestnená za gaučom, pod klimatizáciou.

Druhú vitrínku sa mi podarilo dokončiť až večer. Žiaľ, v obývačke je dosť mizerné svetlo, lebo tam tienia stromy.


Playline bývajú v poličkách v skrini, ledva sa tam zmestia na výšku, to vám ešte niekedy pofotím.

Najobľúbenejšia bábika môjho partnera Mirka uzrela prvýkrát našu obývačku 06. 11. o jedenástej v noci.

07. 11. večer po práci som sa ešte pustila do vybaľovania dievčat do knižníc

Preprava mojich dievčat

Fashion Fever Terky

Top Model

Look City Shopper + Look Red Carpet (obe vlny)

Look City Shine obe vlny a Look Sweet Tea

Druhá knižnica tiež začala spodkom, lebo som baby balila od vrchu, takže na vrchu krabice boli tie, ktoré boli na spodu, teda Basics 1.5 a Basics 2.1/2.5

Takýto "poriadoček" mi vznikol pri odbaľovaní na posteli. V tom došiel drahý, že či s ním nepôjdem do Tesca. Šla som rada, lebo sa už v Tescách začali objavovať nové Fashionistas a ja som išla s mikro nádejou, či náhodou nebudú aj tu. Boli, ale o tom neskôr.

Barbie Basics 002

Basics 003

Konečná podoba je vlastne identická už niekoľko rokov. Teraz dostali miesto v spálni.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....