pondelok 24. decembra 2018

Šťastné a veselé

Ahojte 😊 Tak ako už článok napovedá chcem vám všetkým popriať šťastné a veselé Vianoce, hlavne veľa veľa veľa zdravia a pohodových chvíľ s vašimi najbližšími, lebo na ničom inom v konečnom dôsledku nezáleží. Ak nemáte upratané, tak to nevadí, lebo po sviatkoch aj tak budete upratovať znova, ak nemáte navarené alebo napečené, tak to nevadí, lebo navariť napiecť budete vlastne musieť, lebo vy sami a rodina bude hladná a ak nemáte zabalené darčeky, tak vezte, že najkrajším darčkom ste vy sám pre vašich blízkych a vaša pohoda. To, že po deťoch, manželovi, manželke, mamine, tatinovi, babke, dedkovi a tak ďalej nekričíte, že vám práve pošlapali tisíckrát umytú chodbu alebo obchytkali čerstvo vyleštený konferenčný stolík v obývačke, či nezjedli váš najlepší koláčik číslo 16 je o mnoho viac než všetky tieto veci dokopy a je super si to uvedomiť (taká malá úvaha na ráno, je totiž pol šiestej ráno v sobotu 15. 12, keď tento článok píšem - áno, trpím nespavosťou a keď týždeň vstávate o piatej, tak sa v sobotu tiež zobudíte o piatej, čo je dnes výhodou, ale o tom vám napíšem čoskoro).

A ako tak pozerám adventný kalendár u Mary, tak som sa rozhodla vám sem dať jednu z mojich obľúbených vianočných piesní, ktorá tiež pojedná tak trochu o tejto téme. Viem, že táto pesnička je hrozné klišé, ale ja ju proste milujem.

Tieto fotky mojich dvoch vianočiek vznikli ešte pred týmto článkom a pôvodne som vôbec nezmýšľala ich dať do vianočného priania, resp. urobiť vianočné prianie na blog a v predstihu som sa rozhodla až pred pár minútami. Na fotkách uvidíte môj minuloročný vianočný darček a to Barbie Holiday 2013, moju Cynthiu a Barbie Holiday 2013 AA, ktorá bude mojim tohtoročným darčekom. Fotky vznikli u nás na posteli, sú bez snehu, keďže ten padal predminulý víkend, ktorý sme strávili v BB.












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....