utorok 8. októbra 2019

Čo ma ešte teší?

Ahojte 😊 Tento článok by sa mohol volať popravde, čo ma ešte teší mimo Barbie ale tiež by sa mohol volať kam idú všetky moje peniaze, keď zaplatím účty a jedlo 😀 Bude osobný, ale na to ste si už u mňa všetci zvykli a bude bez bábik, ale tak to hádam z času na čas prežijete, ale fotky budú, nemusíte sa báť, že to bude čisto kecacie.

Kvety. Mám síce úplne najradšej kvety voľne žijúce, ale mám úžasného muža a dosť často mi kupuje kvietky. Raz povedal, že ruže sú otrepané a preto mi ich nekupuje, na to som mu povedala, že ale mne sa ruže páčia a tu je výsledok. No, uznajte, že mám úžasného muža

Playstation. Ako už viete Playko som si kúpila za odstupné a mám ho dosť rada. Nehrávam ho príliš často, žiaľ už nie som dieťa a nie je mojou jedinou povinnosťou škola, ale keď napríklad v sobotu pršalo a bola zima a došiel ma pozrieť brácho, celkom slušne sme si s reamekom Chrasha Bandicoota zaspomínali na detstvo.

Knihy. Čistá klasika. V dobách, kedy nebol internet všade, som veľa čítala. Takmer neustále som mala nos v nejakej knihe. Teraz to už tak žiaľ nie je, čo ma dosť mrzí. Knihy sa snažím si už viac požičiavať z knižnice než kupovať, ale sú tituly, ktoré mám rada doma a ku ktorým sa vraciam. Tu na podnájme tých kníh nemám zas až tak veľa, väčšina je u maminy doma, keďže po prečítaní kúpenej knihy jej ju donesiem čítať a potom tam už ostane.

Puzzle. Žiadne prekvapenie. Puzzle mám hrozne rada od malička. Teraz vyhľadávam tie, ktoré majú motív reálnych Barbie, ktoré mám doma ako môj úplne posledný prírastok, ktorý vidíte na druhej fotke. Nemám naň žiaľ priestor a čas, ale mám ho hrozne rada.


Pečenie. Nie som žiadna úžasná kuchárka a tobôž nie cukrárka, ale robím to rada. Zvyčajne to aj celkom dobre vyjde. Toto moja bublanina. Nie veľmi často pečiem, lebo môj drahý zje tak 2 kúsky a ja by som zase nemala ani tie 2 kúsky, keďže som sa rozhodla kvôli zdraviu prehodnotiť svôj životný štýl.

I Can Akademy. I Can Academy sú ľudia, ktorí pomáhajú s pozitívnym myslením, zákonom príťažlivosti a osobným rozvojom. Myslím, že na mňa to funguje. Mám viacero ich produktov, ktoré denne využívam. Toto je posledný z nich a je to taká knižka snov + moja zbierka pier od I Can Akademy.



Pandora. Na posledné Vianoce som dostala od môjho mužíka môj vytúžený náramok Pandora. Nejaký čas bol bez príveskov. Potom mi mužík kúpil sloníka pre šťastie, potom som si nejaké kúpila na bazári ja (predsa len je to podobné ako s Barbie, bazárovky sú o niečo lacnejšie než nikdy nepoužité v obchode). Na fotkách nižšie vidíte moje posledné 3 prírastky do zbierky Pandora, ktoré mi zakúpil drahý v Avione, boli sme dohodnutí na Mimozemšťankovi z Toystory, ktorého som dostala za certifikát z angličtiny. Zvyšné 2 sú vraj predčasný narodeninový darček.



Kúpeľňa. Tieto fotky majú už takmer rok, lebo som vám chcela ukázať, z čoho bola zhrozená moja mamina, keď bola u nás na Vianoce na návšteve. Ja totiž milujem voňavé veci a čo najčastejšie vonia??? Kozmetika. Túto úchylku mám spoločnú s partnerom, preto to u nás takto vyzerá. Myslím, že by to vedelo byť aj horšie. Tiež sa rada sprchujem a čítam si vo vani. Takže kúpeľňa je asi moja najobľúbenejšia miestnosť v byte. Kachličky sú inak reálne modré, ale pri umelom osvetlení akosi zošedli.



Tenisky. Aj by som napísala, že iné topánky nemám, ale nie je to pravda. Toto je fotka, keď som si konečne od pani vyzdvihla tieto nádherné Pumy. Hoci som si spočiatku myslela, že ich nikdy nevytiahnem von, nosím ich teraz pomerne bežne, v podstate najčastejšie. Sú pre mňa také polo elegantné a sú čierne a sú mega pohodlné.



Je niektorá položka, ktorá vás prekvapila? Máte niektorú z týchto "vecí" radi tiež? Nechajte mi dolu do komentárov vaše názory.
Majte krásny deň.
Vaša Nika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....