štvrtok 31. októbra 2019

Jesenné fotenie

Ahojte 😊 Prajem vám krásny predsviatkový štvrtok. Ak budete v najbližších dňoch cestovať za svojimi zosnulými, tak vám prajem šťastnú a bezpečnú cestu a ak ste nachladnutí ako ja, tak vám prajem skoré uzdravenie.
Názov je jasný, ale nebudú to také tie typické krásne farebné fotky, fotenie je ešte zo začiatku septembra a ešte vtedy nebolo dobré svetlo, proste nestojí to za veľa, ale keď už je to raz nafotené, tak nech to ide do sveta.

Vybrala som si na fotenie túto Teresku, lebo ju dosť zanedbávam a pritom je nádherná, hlavne má úžasné vlasy, nielen dĺžkou ale aj farbou.




Môj najlepší asistent na svete

Svetlo nebolo nič moc, ale ja keď si zaumienim, že chcem fotiť, tak sa bude fotiť, stoj, čo stoj.

Fotka, ktorú som zabudla použiť pri článku o Hayden.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....