streda 2. októbra 2019

Pivotal vs kĺbové model muse

Ahojte Usmívající se Toto fotenie som chcela robiť už dlhšie, ale poznáte ma. Napriek tomu pri Deniskynej poznámke, aké sú rozdiely medzi týmito dvomi telami, som sa konečne k tomu dokopala.

Mám len dve bábiky s pivotal telíčkom a to Pop Life, ktorá má aj pivotal dlane a Mermaid 2012, ktorá má ale klasické dlane, potom tu máme Basics 2.1/2.5 model 08 a Barbie Inspiered by Gustav Klimt.

Porovnanie lakťov zozadu

Pre mňa najväčším rozdielom je ohybnosť lakťa. Samozrejme aj tu sa nájdu výnimky, nakoľko Adelka má model muse telíčko, ale s rukami pivotal.

Dlane - pivotal s pivotal dlaňami, pivotal s fashionistas dlaňami, kĺbové model muse s fashionistas dlaňami a polokĺbové model muse s pivotal dlaňami.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....