utorok 28. apríla 2020

1998 Very Velvet Kira - Velvetka

Ahojte priatelia 😊 Prajem vám krásny slnečný utorok presne taký, ako sa nám črtá u nás za oknami 😊 Dnes si predstavíme nádhernú bábiku s tvárou Kira 1980, ktorú mi zakúpil Ľubko, za čo mu veľmi veľmi ĎAKUJEM. Celé to vzniklo vtedy, keď si on zakúpil svoje Very Velvet Kiry. Táto bábika sa mi neskutočne zapáčila a Ľubo je úplne úžasný. Poslal mi na jednu originál v krabičke za celkom fajn cenu link na ebay. Žiaľ, som vtedy nemala voľné prostriedky a on sa ponúkol, že mi ju kúpi ako darček k Vianociam. ĎAKUJEM Ľubino.

Ľubkova nádherná Very Velvet Kira 2. Prvú a jej príbeh si môžte pripomenúť tu





Zadná strana krabičky. Medzi bábiky patrí ešte modrá verzia Barbie s tvárou Mackie a hnedými vlasmi.



A Velvetka je von z krabice.



Z nálepiek som si vybrala motýlika. Motýliky milujem, aj živé, ale hlavne takéto "kreslené". Na rôznych nálepkách, pohľadniciach a tak.

Musím sa priznať, že Ľubkova Kiruška sa mi páčila o pol stupňa viac. Sama neviem povedať prečo.


Moje modré Kirušky spolu.

K bábike boli tri stránky zamatových nálepiek. V živote som nevidela niečo takéto. Sú fakt nádherné a zamatové.

Druhá strana nálepiek

Tretia strana nálepiek

Fixy žiaľ už po toľkých rokoch vôbec nepísali, ani jedna, takže išli...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....