streda 8. apríla 2020

Keď dve Niky vyberajú kočík

Ahojte 😊 Možno trošku netradičný názov, ale nebojte sa, budú Barbie. Ako som už dávnejšie spomínala, začiatkom februára sa u nás na jednu noc zastavila "slovenská Nikol" alebo známa aj ako Nikol-Rachelle. Od kedy sme sa prvýkrát videli na Bratislavskej hlavnej stanici, ušla už nejaká doba a hoci je medzi nami 10 ročný rozdiel, v istom období sme prežívali to isté a dosť nás to zblížilo. Od vtedy bola párkrát u nás a ja raz u nej na intráku v Brne.
Keď k nám mala prísť, položila som jej otázku, či by jej veľmi vadilo, keby sme sa šli do Pezinku pozrieť na kočíky, našla som tam totiž na internete menší obchodík s dobrými cenami. Na moje prekvapenie súhlasila a tak sme sa v sobotu vybrali do Pezinku. Partner akurát vtedy dosť ochorel a bol rád, že sa doteperí vôbec na toaletu a tak sme si spravili taký babský výlet. V Pezinku som do vtedy bola jediný raz na Vinobraní a všimla som si tam cestou na námestie jedno hračkárstvo. To som si neskôr pogooglila a jeho ponuka ma celkom zaujala, ale priznám sa, že som bola lenivá ísť do Pezinku len kvôli tomu, ale keďže Nikuš je tiež zberateľka, aj keď už menej aktívna, tak súhlasila, aby sme sa šli najskôr pozrieť tam. Internetovú stránku si môežte pozrieť tu. Keďže na internete mali aj pomerne dosť zberateľských Barbie, sľubovala som si čosi podobné aj v predajni. No, tamto bolo mierne biednejšie.





Morská panna Daya, môj miláčik

Neoriginálne oblečenie pre Barbie

Peši sme z takmer námestia vyrazili na druhú stranu od staníc k Tescu, kde sa v susediacom nákupnom centre mal nachádzať obchod s kočíkmi, autosedačkami a takýmto materiálom. Ten sme našli raz-dva. Chvíľu sme sa tam obzerali a kým sme sa dve nerozhodné rozhodli opýtať pána predavača (a majiteľa v jednom, ako neskôr vysvitlo), tak nás predbehol pán otecko, ktorý vyberal autosedačku. Vyzeralo to na dlhoooo...

Keďže páni vyzerali, že budú autosedačku vyberať aspoň hodinu, trochu sme si obišli dané nákupné centrum a objavili sme v ňom Dráčik.



A kto hľadá, ten nájde a my sme našli krásnu Filipíny a ešte za akú nádhernú cenu.


Pán bol nakoniec taký milý a fundovaný, že som sa rozhodla kočík aj zakúpiť. Na druhej fotke vidíte ten istý model aj s bielou konštrukciou a retro, ktorá bola pôvodne "moja", ale keďže mi to neladilo, pán mi to v priebehu pol minútky prehodil.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....