nedeľa 5. apríla 2020

Cisárovná nevesta

Ahojte 😊 Prajem vám všetkým krásnu nedeľu. Tento článok robím už 3 dni, no, OK, popravde, chystám sa robiť. No snáď to teraz už vyjde.
Pred mesiacom, konkrétne 03. 03. 2020, ku mne dorazil prvý balík z US a medzi nimi bola jedna bábika, ktorá je úplne úžasná, ale nie je moja. Na návštevu už veľmi bábiky neberiem, nekupujem pre iných, ale občas spravím výnimku a túto som urobila nesmierne rada. Na Facebooku ste už mohli vidieť, že bábika bola pre Lucku, s ktorou bývame od seba približne 16km a trikrát som už u nej bola na návšteve. Áno, keďže moje články majú časovú rezervu, tak to bolo ešte v časoch, kedy návštevy neboli nedoporučované, ale dosť kecov, fotky:





Tak takto to u nás vyzerá, keď partner nie je doma



































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....