piatok 21. augusta 2020

Malá zberateľka

 Ahojte,

robím trochu poriadky konečne vo fotkách a tak vám sem capím pár tých mojich, snáď sa nezľaknete.

Tieto prvé fotky sú ofotené priamo z albumu, tak to hádam ospravedlníte. Toto je moja úplne prvá fotka v živote. Nevidieť na nej ani mňa, ani mamku, proste sa ujovi Vladovi zadarila, čo si budeme hovoriť.

Musím sa priznať, že na túto bábiku si vôbec nepamätám.


Tu som s mamčou na lavičke pred našou bytovkou v Bystrici. Keď tak na seba pozerám, tak do tváre vyzerám úplne ako môj syn.

Jedna z mojich obľúbených fotiek. Moja starká, jej dcéra a ja.

Tieto dve fotky sú z oslavy mojich ôsmych narodenín. Všimnite si tú krásnu Barbie posteľ, čo mi môj bratranec ničí :-D


Tak tieto tri fotky fakt neviem pri akej príležitosti vznikli a ani ako ma na tie pózy nahovoril oco, ale aspoň na nich vzdialene môžte vidieť moje Barbie.


Za touto bábikou mi je ozaj ľúto. Mala som ju ešte v deviatej triede. Potom mami rozhodla, že už som veľká a vyhodila ju aj s jej modrým kočíkom, ktorý vidíte na fotke hore so starkým, bratrancami a bráchom.



15 komentárov:

  1. Moc ráda jsem si prohlédla fotky z Tvého dětství. Vidím, že jsi také měla Zuzanku, to je panenka na druhé a třetí fotce. Dnes ji má ve sbírce hodně sběratelek.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. No, na tú babiku si vôbec nespomínam, zrejme som ju zničila ešte v dojčenskom veku 😢

      Odstrániť
    2. Spíš ji rodiče dali někomu dalšímu. Ta je totiž nezničitelná! Ta moje má už více než 45 let a je pořád ještě u rodičů a stále si s ní hrají všechny děti, které kdy přijdou na návštěvu.

      Odstrániť
    3. No, vyzerá ako z plastu a čo bolo z plastu, nemalo kedysi u mňa šancu prežiť. Mala som ešte jednu babiku cca takejto veľkosti, ale tá mala už aj reálne vlasy.

      Odstrániť
  2. Spousta krásných fotek, díky, že jsi se podělila ☺️ Panenky máš prostě v krvi 👍

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Také se ráda prohrabuji fotkami.Díky za ukázku.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj, retro fotečky mám vždy rada.😎 Vidím, že ste mali veľmi známu a podobnú pohovku/gauč ako my, známa to "harfa" z tej doby.😃
    Už som Ti raz písala pri tých fotkách, kde tak milo ocinovi "pózuješ", že presne tie plagáty s Mickey a Minnie som mala v detskej izbe tiež.
    Prekvapuje ma, že si v detstve mala dosť krátky zostrih vlasov. Páči sa mi fotka, kde sedíš na zemi v letných šatách.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja, ja som celá retro nostalgická. Tak som googlila tú "harfu" a nie, tá má drevené operadlá, tie sme nemali, ale presne túto sedaciu súpravu, len v menej hnedej farbe mala moja spolužiačka a mali aj totožnú obývačkovú stenu, u nich som sa tým pádom cítila veľmi ako doma :-) Mám fotku zo 4 narodenín, kde mi mamina číta časopis Disney, niekedy ju sem tiež capím :-D
      Áno, mala som dlho pomerne krátke vlasy a keď mi konečne narástli, tak som sa stavila s prvou láskou a dala som sa ostrihať :-D ale teraz som sa už nedala ostrihať hádam aj 10 rokov. Škoda, že to na vlasoch nevidieť. Majú proste svoju dĺžku.
      Tie bodkované šaty som milovala. Mám ich hádam na troch školských fotkách.

      Odstrániť
  5. Krásne fotky a vidím že máme podobné :D Tiež som mala v detskej izbe tie plagáty s Mickey Mousea - mám aj podobné fotky pri nich :D A tú posteľ pre bábiky ešte stále mám, aj keď už je mierne poničená, ale ešte slúži... :D A inak tiež si moje ranné veľké bábiky absolútne nepamätám a na fotkách ich je dosť veľa....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teda až na tie pózy pri tých plagátoch :D

      Odstrániť
    2. :-) Ešte kým som bola ozaj malá, som sa asi rada fotila, ale od cca 13 rokov mám iba školské fotky :-D No áno, tú posteľ ti pozividím. Ja som mala tri také veľké bábiky na skrini, na tie si pamätám a ešte jednu takú menšiu, ale na hentú si ozaj nepamätám vôbec. Ani, že by som ju mala ako škôlkarka.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....