nedeľa 26. júla 2020

Totálny mix fotiek

Ahojte priatelia 😊 Keďže obaja moji muži momentálne spia a v TV ide viac reklamy ako filmu, rozhodla som spracovať ďalšiu kopu fotiek z môjho mobilu. Sú teraz úplne bez ladu a skladu, proste totálny mix.

Krásna BMR Millie v mikine od Janky Erdovej



Sue mala hrozne zalepené vlasy, asi týždeň mi takto pózovala v kúpeľni a potom som skúsila návod od Moniky. Na prvýkrát to nevyšlo, ale po pár pokusoch to bolo super. Uvidíte nižšie.

Kočenka, ktorú som myslela, že nechám dcérke na hranie. Tak uvidíme, či bude mať o ňu synček záujem. Ak áno, mám aj originál Mattelky schované.


Telíčko som chcela predať, preto som ho odfotila. Ak by ste niekto mali náhodou záujem, darujem. Je z ebay, kvalita je ako za 2 doláre, je plne kĺbové a veľmi svetlé, chcela som ho pre upírku tuším. Ani neviem už.


Jedna z mojich top Barbie. Prvá Mattelka v mojom živote. Strašne ju ľúbim.



Tu je výsledok Monikinej kúry. Sue má už krásne vlásky.



Tieto krásky som vyhrala v aukcii od Honzíka. Pribalil mi aj pár darčekov. V podstate som túžila len po jednej. Dúfam, že ich raz naoftím a aj ostatné moje "krpane".

Priznám sa, že ani neviem, či som vám Sparkle Beach Terezku už predstavovala alebo som ostala len pri chcela som. Musím prejsť staré články. Ale asi som ostala len pri chcela som, lebo jedna pani mi sľúbila jej spodný diel plaviek. Žiaľ, ostalo len pri sľube. Nevadí. Raz snáď zoženiem.

Nádherný darček od Vílinky. Nechávam si ju na narodeniny alebo na nejaký deň, kedy si ju budem môcť vychutnať.

Prvé fotky mojej prvej Nichelle 1990 v zbierke. Nádherná Basquiat. Dlho som premýšľala, prečo mi príde taká iná ako ostatné, ktoré som videla a potom mi došlo, že jej nestoja vlasy. Dohľadala som kvôli tomu inzerát a tam ich má hore. Zrejme mi teda predajca poslal iný kus, ale som za to vďačná.


Ani ja som neodolala tomu, že na mall.sk/mall.cz objavili dievčatá z BMR kolekcie a objednala som si Divu. Mám v sledovaní aj Tateho. Tak uvidím, či ho aj reálne dostanú. Mám isté chúťky si ho objednať z mmb, ale musím odolať, lebo som tento mesiac už minula hrozne veľa peňazí za bábiku, ale o tom čoskoro.



12 komentárov:

  1. Skvelý mixík. Millie mikina od Janky omnoho viac pristane ako jej originál outfit. Basquiat je pre mňa jedna z top zástupkýň tejto tváre. Mne osobne sa veľmi páčia jej modré očné tiene.😄 Monika veľmi preferuje túto vlasovú kúru, zatiaľ som ju ja ešte neskúšala.
    Diva je super, najmä v nejakom inom outfite. Gratulujem Ti k nej.
    No, krásne Shellinky, to máš už druhú "postieľkovú" Shelly?
    Minule ma prepadla nostalgia, že tú svoju som si mala nechať.😊 Viem však, že u Teba je jej dobre. Krásne Tereska, ktorá sa hádam raz dočká svojich originál plaviek.😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Mary. No, priznám sa, že moja Millie ani u mňa v svojom outfite nikdy nebola, keďže docestovala v inom a v podstate ihneď dostala mikinu aj sukničku od Janky a jej originál ouftit už nemám, takže ani ho mať nebude.
      Basquiat je úžasná aj vďaka modrým očným tieňom a modrému laku na nechtoch.
      Ja som ju skúsila a budem ju musieť ešte aplikovať na pár dievčatách, ktorým lepidlo polepilo vlasy :-(
      Diva je super a už sa teším až jej oblečiem niečo iné.
      Áno, práve preto, aby som mala dvojičku tvojej, som do tejto aukcie išla.
      No, s Terkou dúfam, že sa plavky pošťastia časom.

      Odstrániť
  2. Zajímavé směs fotek. Diva je moc krásná, těším se, až ji převlékneš a nafotíš.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Hezký mix fotek. Millie je nádherná a barva mikiny jí moc sluší.
    A líbí se mi i Diva, ale zatím odolávám.;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Millie je super, to sama vieš. Som rada, že som mikinku stihla ešte pred Jankiným nástupom na Etsy. Diva je super, som rada, že som do nej išla, keďže sa už aj vypredala, ale myslím si že je to len dočasné.

      Odstrániť
  4. Krásné panenky,zvlášť na článek s Divou jsem zvědavá.Moc se mi líbí.Zatím odolávám,jsem zvědavá jak dlouho :-D ?!

    La Micha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Pokiaľ budeš mať možnosť, Divu ber, nebudeš ľutovať.

      Odstrániť
  5. Zajímavý mix 😉 Millie to fakt sluší. Já jsem si říkala, že Basquiat vypadá nějak jinak, ale takhle se mi líbí víc 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ☺️ Musím sa priznať, že aj mne sa Basquiat páči takto viac.

      Odstrániť
  6. jsem ráda, že publikuješ dál :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na to mi napadol Riško Muller: mňa sa nezbavíš, s tým sa lúč.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....