pondelok 24. augusta 2020

Zostatkové fotky

 Ahojte priatelia 😊

Snažím sa potriediť si pár fotiek v mobile a nejaké mi tu ostali bez ladu a skladu, tak vám ich sem dám


Bývanie mojich playline. Už je to trochu viac upratané, ale aj tak to vyzerá ako masový hrob.












Tieto šaty som kúpila v miestnom mix obchodíku. Pripomínali mi šaty, aké som na Barbie mala v detstve. Stáli ako vidíte niečo cez 2€, tak som si povedala prečo nie. 

V tom istom obchode som kúpila aj tento kabátik. Ešte stále ho mám však zabalený.

Šaty som obliekla Sally. Stále dúfam, že ju nejako zoženštím, akurát neviem ako :-D

Fotka môjho Puma oblečka. Mám nafotené ešte jedno. Snáď sa k tomu čoskoro dostanem.

Tieto šatočky som kúpila od Simonky, doniesla mi ich Nikol a na trvalo som ich dala tejto kráske. Jej pôvodné šaty som mala 3x, keďže vlastním všetky tri Holiday 2013.


Mydlom Dove som odlepovala vlásky Sue. Jej výsledok ste mohli vidieť tu


Tieto šatočky som kúpila od Moniky Iski. Sú od valentínskej Barbie. O tom ešte bude rozprava neskôr.



8 komentárov:

  1. Zaujímavá mixík fotiek. Tieto Holiday šaty patria medzi moje najobľúbenejšie. Skvelá kúpa. Ach, tie Puma oblečká, tie mi nedajú spávať. U nás v Tescu mali len tie malé sady.🙄
    Túto princeznú Mackie mám veľmi rada, som rada, že ju vidím. Valentínske šaty jej pristanú.🥰

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-) Aj pre mňa sú jedny z najkrajších tieto šaty. Áno, konečne sa mi niečo na facebooku ušlo :-D Tu v Tescu nemajú žiadne a tie veľké boli v AllToys, v Tescu len tie menšie. Áno, Rapunzell je super, som rada, že som ju od Moniky kúpila.

      Odstrániť
  2. Šatičky jsou krásné a blondýnce moc sluší, Nejvíc ale potěšila fotka na které jsou vidět plážové a tam Teressa v oranžových plavkách což byla má první a rád bych jí sehnal znovu:o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Bath play fuň Teresa je aj u mňa jedna z prvých.

      Odstrániť
  3. Ten masový hrob je dost drsný 🤪 Holiday šaty jsou úžasné, taky by se mi líbily... A valentýnské šaticky Rapunzel (tedy jestli jsem to nezmotala) sluší 😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, žiaľ pre playline nie je miesto, môžu byť rady, že nie sú v krabiciach. Áno, za tie šaty som enormne rada. Áno, je to Rapunzel v šatách od valentinky, ktorú som potom aj kúpila, ale to už je iný príbeh 🤣

      Odstrániť
  4. Hezký mix fotek. Koukám, že taky bojuješ s nedostatkem místa jako hodně z nás. U mně to řeší krabice.:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás boli tiež dosť dlho v krabiciach, hlavne tieto playline, takže som rada, že sa mi dostalo aspoň toľkoto priestoru :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....