utorok 17. novembra 2020

Púdrové koktailky

Ahojte priatelia 😌 Prajem vám krásny deň, neviem presne, kedy tento článok vyjde, ale dúfam, že sa máte čo najlepšie. 
Dnes si predstavíme prvé šatočky z dielne Martinky Paurovej, ktoré mi priniesla Lucka pri jej návšteve u mňa. 
Šatočky sa mi zapáčili v ponuke na Facebooku a Maťka mi ich dala ako darček, za čo jej neskutočne ďakujem. Vybrala som do nich nádhernú jemnú blond Teresku z Basics série a myslím, že som vybrala správne.

Šatočky som doplnila topánočkami od Birthday Wishes 2013. Lepšie som ružové nenašla.

Prenádherná kabelka

Martinka opäť urobila nádherné detaily na rukáve. Všetky jej šatočky sú skvosty a nádherne prepracované.


K šatám Martinka vytvorila aj prekrásny náhrdelník.



10 komentárov:

  1. Krásné šaty. Líbí se mi, že Martina k šatům vytvoří i doplňky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, aj ja to mám na nej hrozne rada :-)

      Odstrániť
  2. Šaty se Martině moc povedly a panenka vybraná pěkně. Šaty jsou tak krásné, že by slušely snad každé panence.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. To máš pravdu, ale chcela som nejakú nežnú blondínku.

      Odstrániť
  3. Tak ty šaty jsou doopravdy moc krásné, tvojí slečně moc sluší.
    Líbí se mi kabelka a náhrdelník.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Martinka je super šikovná, ružové odtiene blondínkam pristanú a Terese tiež. Šaty sú samozrejme nádherné.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, Maťka je naozaj nesmierne talentovaná. Ďakujem.

      Odstrániť
  5. Krásné šaty a vybrala jsi skvělou modelku, moc jí sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....