štvrtok 19. novembra 2020

Niečo z obchodov

Ahojte priatelia 😌 Prajem vám krásny deň, tuším to nastavím na štvrtok, ale uvidíme, ja to píšem v pondelok večer.
Rozhodla som sa, že vám skúsim články robiť na preskačku, teda jeden obchodový a jeden s Barbie alebo šatočkami. Uvidím, ako mi to vyjde. Takže dnes niečo z obchodov.

Tieto krásne spinkajúce bábiky ma zaujali v Pepcu, 23. 09. 2020

Dráčik Senec, 28. 09. 2020






Tesco Senec, 22. 10. 2020


V Tescu opäť majú aj "moje" auto.

V pondelok, 02. 11. som sa zastavila v novom X-park Senec, v ktorom je pár obchodov, ešte neboli otvorené všetky, ale bolo otvorené Tedy a tam milión ľudí, nič som nekúpila, ale spravila som aspoň tieto dve fotky:






8 komentárov:

  1. Zase hezká procházka po obchodech. Líbí se mi ta spící mimča. Teď hledám inspiraci co koupit vnučce. Většinu toho, co si přála, obstarají rodiče.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, že vás to ešte baví. Tie spinkajúce bábiky boli roztomilé, celkom ľutujem, že som si jednu nevzala. Ja som sa na šťastie s maminou dohodla, aby sme neboli ako dilinkovia a nekúpili piati to isté :-D

      Odstrániť
  2. Pěkná přehlídka, líbí se mi ta mimina.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tvoje procházky po obchodech mi scházely. Opět pěkné fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, tak to si ma veľmi potešila. Obchodové fotky budú určite aj naďalej.

      Odstrániť
  4. Pre mňa je to bieda, nič by som si nevybrala.😕 Tedi je super obchodík, ale určite nie na hračky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úprimne, mne sa páčili len tie spiace miminká z Pepca, ale na nákup to nebolo. V Tedi bolo hlavne hrozne veľa ľudí a hračky teda bieda, ale našla som ich tam, tak fotka musela byť.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....