utorok 4. mája 2021

Priscilline vlasy

 Ahojte priatelia 😊 Po dlhšom čase sa vám opäť ozývam. Občas dostanem otázku, či ešte zbieram a či ešte blogujem. Na obe odpovedám jasným hlasným ÁNO!!! Dokonca blogujem viac ako kedykoľvek za svoj život, pretože obnovujem fotky v starých článkoch a trúfam si povedať, že na 70-80% je to momentálne hotové. Jediné, čo naozaj moc nerobím je fotenie nových prírastkov, ale aj tam by sa niečo našlo, ale o tom neskôr. Dnes si vám sem dám fotky z regenerácie vláskov nádhernej Priscilly.

Priscilla prišla ku mne v nádhernom stave, akurát vlásky podľa mňa mala ešte od zabalenia také nejaké nijaké. Moc sa mi to nepáčilo a tak som sa ich snažila zregenerovať.

Takže putovala v podstate ihneď von zo svojich šiat a do kúpeľne. Vyskúšala som na nej všetko, čo som na vlasy aktuálne našla. Neviem, či dokonca nemá na sebe aj detský neštípajúci šampón.


Po umytí som vlásky rozčesala a nechala uschnúť na prírodno.

Po uschnutí som ich opäť prečesala a musím uznať, že s výsledkom som veľmi spokojná. Čo poviete?


 





 


10 komentárov:

  1. Sekne jej to 😊. Takže budú obnovené fotky? Wow budem sa môcť opäť pokochať tvojou masívnou zbierkou! Jupiiiii

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Vo väčšine článkov už sú obnovené, chýba hlavne rok 2013, ale podľa rubrík alebo vyhľadávania si už dokážeš nájsť fotky :-) Prehľad chystám, ale to ešte chvíľku potrvá.

      Odstrániť
  2. Je krásná a určitě jejím vlasům prospěla Tvoje péče.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je úžasná a myslím, že vláskom umytie ozaj prospelo.

      Odstrániť
  3. Veľmi Ťa v tomto obdivujem, že si sa dala do obnovy blogu a fotiek.😎🙏🤗 Máš asi neskutočnú motiváciu, ktorá mne veľmi chýba.🙄😑 Mám už dva mesiace fotky kvôli narodeninovému výročiu môjho blogu, ktorý oslavuje tento rok 10.narodeniny, ale stále som sa k tomu nedokopala, aby som vytvorila článok....
    Priscilla je pre mňa jedna z top Mackií, kúra vlasom rozhodne veľmi prospela.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Mary. No, zatiaľ je kompletne hotový len rok 2021, 2020 a 2019, takže žiadna veľká sláva to nie je. Mojou motiváciou je Hanneton, ktorá to má skoro hotové a chce to dokončiť do výročia zániku blog.cz (tak až takéto ambície ja nemám).
      Ďakujem, Priscilla je aj pre mňa jedna z top Mackie, som veľmi rada, že si ku mne našla cestu.

      Odstrániť
  4. Je to nádherná panenka a kúra jí určitě prospěla. Tedy těším se, až budeš mít fotky převedené a bude možné listovat :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Peti. Žiaľ som na nejaký čas bez noteboou,takže momentálne obrovská stagnácia. Dúfam, že do konca roka to dám, ale uvidíme, čo mi život tento rok ešte nadelí 😢

      Odstrániť
  5. Já jsem si říkala, že asi nestíháš, ale myslela jsem, že kvůli malému 😉 Tak to máš můj obdiv s těma fotkama. A Priscille kůra zjevně prospěla 👍

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, potomok tiež dáva zabrať, ale noci, keď ma úplne nevyčerpá, pracujem. Akurát, že teraz som už pár dní bez noťasu a pár dní určite ešte budem, ale verím, že sa to všetko na dobré obráti.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....