streda 17. marca 2021

2020 Barbie®Collector Mattel 75th Anniversary Doll (12-in Brunette) in Red Gown - Jenkaa

Ahojte priatelia 💗 Dnes si predstavíme druhý vianočný darček a to nádhernú bábiku. Je to jedna z tých, ktoré sa mi páčili od počiatku, akurát so šatami som mala dlhšie problém. Na šťastie mám super kamaráta Ľuba, ktorý ma naučil vidieť v nich symboly spoločnosti Mattel. Obzvlášť červené zubaté logo. 


Tieto dva obrázky som mala dlhšie uložené v mobile:


Mne sa nepodarilo odfotiť krásnu červenú farbu jej šiat, ale aj tak dúfam, že sa vám bude páčiť.





Keďže šaty údajne farbia, bábika je celá v celofáne. Aj rukávy, čo som videla prvýkrát.

















20 komentárov:

  1. Krásna je. Má zaujímavý dizajn a šaty jej veľmi pristanú.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Je naozaj úžasná, som veľmi šťastná, že mám nakoniec aj zberateľskú Dayu.

      Odstrániť
  2. Je nádherná. Tiež by sa mi páčila, akurát som teraz zameraná na iné podobne drahé kúsky... A človek si tak musí vyberať... ale ako sa hovorí, nikdy nevieš... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Henka. No o tých drahých kúskoch viem svoje. Zrovna nedávno som si jeden zakúpila. Och ja nešťastný zemepán.

      Odstrániť
  3. Nádherná. Líbí se mi i šaty. Škoda, že nejsou ze stálobarevného materiálu. Snad ten celofán vydrží. Gratuluji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, je to smutné, že šaty farbia, ale aspoň je chránená. Mám od šiat zafarbenú Platinum Label bábiku, tam to zabolelo :-(

      Odstrániť
  4. Krásná, povedené výročí Mattelu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Tiež si myslím, že táto im ozaj vyšla.

      Odstrániť
  5. Šaty jsou krásné. Jen mě překvapilo, že barví. Ještě, že je pod nimi celofán.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) No, mňa to dosť mrzí, že farbia, ale čo s tým narobím :-(

      Odstrániť
  6. To je zaujímavá informácia, nikdy by ma nenapadlo spájať dizajn týchto šiat s logom Mattela.😃
    Super, mne sa šaty veľmi páčia, sú štýlové a majú "in" rukávy. Samozrejme i Daya je veľmi vydarená zberateľská Barbie. Patrí do tej časti krásnych zberateľských Barbie za minulý rok.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak je to bábika k 75temu výročiku existencie firmy Mattel, takže čie logo by mala zobrazovať? Ale ako ani mne by to nenapadlo, na to mám Ľubka.
      Ďakujem. Táto Daya mi tiež príde ako to lepšie z minulého roku.

      Odstrániť
  7. Líbí se mi její vlasy, tvář není zrovna moje oblíbená. Ale když to vezmu kolem a kolem, je to hodně povedená panenka. Zaujaly mě ty šaty, nenapadlo mě, že mají přestavovat logo Mattel, když jsem ji viděla na netu. Právě jsem si říkala, proč jsou tak blbě zubaté. Ale v nových souvislostech musím řícž, že jsou naopak geniální ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vlasy sú super, no ja túto tvár zbožňujem, preto ich mám tak veľa :-D
      Ďakujem. Mne to tiež nenapadlo, ale keď to Ľubo spomenul, tak mi to došlo a keďže ide o výročnú bábiku k 75 narodeninám firmy Mattel, tak to dáva celé zmysel. Ľubo má veľmi rád tieto skryté odkazy od Carlyla.

      Odstrániť
  8. Krásná holka. Přemýšlela jsem o ní, ale člověk nemůže mít všechno. Jinak s tím logem mě to opravdu nenapadlo, ale když teď o tom píšeš ....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Áno, to je pravda, ale zberateľskú Dayu som veľmi chcela a s tých, ktoré zatiaľ vyšli, mi táto prišla úžasná. Ale chcela by som aj kuchárku, karatistku, Extra :-D no, budem musieť to nejako pretriediť.

      Odstrániť
    2. Tak to máme skoro zrcadlově - mám kuchařku a karatistku a moc se mi líbí tahle sběratelská. Těžký je život sběratelů :-D

      Odstrániť
    3. Veru veru, ťažký zberateľský život :-D

      Odstrániť

2023 Chormatic Couture Barbie Orange - Sunquick

Ahojte priatelia 💕 Dnes vám predstavím bábiku, ktorú mám doma najkratšie, hoci mnohé iné čakajú na predstavenie a mnohé ďalšie vôbec na naf...