nedeľa 27. júna 2021

2003 Princess of South Africa™ Barbie® Doll

Ahojte priatelia 😊 Po dlhom čase opäť príspevok. Rozhodla som sa spraviť článok bábike, ktorú som kúpila niekedy v marci/apríli, už ani neviem a v podstate to ani nie je dôležité. Žiaľ, okolnosti ma primäli ju predať. Je to zatiaľ prvá bábika, ktorú som predala, ale určite nie posledná 😢😢😢😢😢😢 Dúfam, že mi zachováte priazeň a priateľstvo, aj keď už nebudem aktívna zberateľka. Píšu sa mi tieto riadky extrémne ťažko a sama neviem, ako celá situácia dopadne, ale tým si teraz nebudeme kaziť radosť.

Bábiku som fotila v parku a vy si môžete pozrieť










8 komentárov:

  1. Krásne fotografie.Škoda,že ten život je taký nepredvídateľný. Držím palce a modlím sa aby to dobre všetko dopadlo. ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Maťka, v parku pri Amfiteátri fotím strašne rada. Ja už sa modlím, aby táto nočná mora skončila, ale ešte to chvíľu potrvá.

      Odstrániť
  2. krásná, fotky rovněž, doufám že u panenek zůstaneš, i když bys nějaké zredukovala, a i kdyby náhodou všechny, tak určitě to bude mít svůj důvod, důležitější než jsou panenky ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri bábikách ostanem do tej miery, do ktorej mi to život dovolí. Dúfam, že nebudem nútená predať absolútne všetky, ale človek nemôže vedieť.

      Odstrániť
  3. Krásné fotky. Jednou se třeba vrátíš ke sbírání panenek. Moc bych ti to přála. A panenky můžeš obdivovat pořád.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Nepovažujem toto za koniec, skôr takú prestávku. Obdivovať ich budem určite :-)

      Odstrániť
  4. Prenádherná africká princezná a dokonalá Mbili.💗😍Tak ohľadom celej tejto Tvojej nečakanej situácii sme si už všetko súkromne napísali, držím Ti však naďalej prsty, aby si dostala konečne svoj vysnívaný život plný lásky, šťastia a pohody, do ktorého patrí u Teba i zbieranie a fotenie bábik.🥰😉💕

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som trochu prekvapená, keďže viem, že nemáš rada krátke vlasy na Barbie. Ďakujem Mary.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....