piatok 23. júla 2021

Nová versus stará

Ahojte priatelia 😊 Pomedzi asi milión predajných fotiek, ktoré teraz fotím som našla aj pár starších a som si povedala, že vás možno poteší pár fotiek odo mňa. Fotila som len tak dve bábiky jednej tváre a tak mi napadlo pofotiť porovnávačky staršej a novšej maľby a tak tu máte štyri fotky. Snáď vám zlepšia deň.

Teresa 1990

Oriental 1980

Superstar 1976

Nichelle 1990

Musím sa priznať, že mimo Kirušky mi z týchto dvojích viac sedí novšia maľba. Aj keď v prípade Basquiat je to možno tým, že je to zberateľská maľba, ale nie som si plne istá, či to hrá až takú rolu.

8 komentárov:

  1. Hezké porovnání. Každá malba má něco do sebe, jak ta starší, tak novější.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pre mňa v troch prípadoch vyhráva už nová maľba/bábika, okrem Kiry, pri tejto porovnávačke rozhodne vyhráva stará verzia.😊

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsem na tom stejně, u Kiry se mi taky víc líbí starší malba 😉 Takové srovnávací fotky mám ráda, díky za ně 😊

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkné porovnání, rozhodně mi to den zlepšilo. Mně se u Terek a Kirušek líbí obě a u Nichelle taky ta novější, trošičku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada :-) Treba si dni spríjemňovať :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....