štvrtok 12. augusta 2021

Curvy/playline Karl/Daisy 2015

Ahojte priatelia 😉 Dlho som neblogovala, aspoň mám ten pocit, ale mám stále veľmi veľa fotiek na spracovanie, veľmi veľa článkov v hlave a veľmi veľa námetov na fotenie. 
Keď sa objavila táto tvár na našom trhu, veľmi sa mi zapáčila a mala som prvých pár. Do hurikánu som ich mala šesť kusov, všetky na plnoštíhlom telíčku,jeden kúsok už odišiel bývať do Čiech a dva ďalšie kúsky by som rada ešte poslala do sveta, takže v konečnom výpočte by som bola rada, keby sme sa ustáli na čísle 3.


Tieto dve dámy majú vlastne identickú maľbu, preto si plánujem ponechať len tú s vínovými vlasmi. 

Nádherné Afro by som si rada nechala vo svojej zbierke. Mierne ázijská Fashionistas už býva u Radky v ČR.

Pri týchto dvoch stále váham, či si nenechám obe. Deniskina farba vlasov je vo svete Barbie dosť neobvyklá, keďže sa nejedná o klasickú ryšavú ale skôr oranžovú farbu. No, ešte si to premyslím, ale obávam sa, že časom predsa len pôjde do sveta.

To bude nateraz odo mňa všetko. Majte sa krásne priatelia, prajem vám krásny piatok 13. Dúfam, že nie ste poverčiví a že všetko bude v poriadku. Ľúbte sa a konajte dobré skutky.



10 komentárov:

  1. Všech šest je pěkných, určitě se vybraným bude v nových domovech líbit. A snad tvoje podobizna u tebe zůstane, co to půjde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Verím, že áno. Však blond si kedysi sama mala :-) Jasné, Verča zostať musí :-D To by mi Ľubo neodpustil :-D :-D :-D

      Odstrániť
  2. Hezká tvář, tu asi ještě nemám ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Z tých novších bola prvá z mojich obľúbených :-)

      Odstrániť
  3. Já bych si ty dvě poslední nechala obě a k nim tu afro, dokonalé trio ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Taky bych si nechala dvě poslední. Verču vlastně mám.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som tejto tváre neprišla na chuť. Vždy sa mi najviac páčila Tvoje "mini-me" a stále si myslím, že je najkrajšia. Ešte je celkom fajn hrdzavovláska.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, ja som ju mala v istom čase vo veľkej obľube :-) Verča je krásna a mne sa tiež stále najviac páči.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....