pondelok 1. augusta 2022

2022 Looks Barbie, model 10 - Simone

Ahojte priatelia 💙 Po kratšom čase vám predstavím aj niečo aktuálne a to jedne z mojich úplne posledných prírastkov, ktoré prišli spolu a to teda Looks Barbie s novou tvárou a vysokým telom. Veľmi sa mi od začiatku páčila a na živo ma úplne odrovnala, je neskutočne krásna a ja tento tmavý odtieň na bábikách môžem, takže pre mňa je dokonalá.

Celá séria sa mi neskutočne páči a chcela by som aj červenovlásku, ale keď som si ich z Mattel Creation objednávala, už nebola dostupná, no verím, že ju zoženiem v našich obchodoch. 











Prišlo mi, že by s Victoriou vy mohli tvoriť nádherný pár a myslím, že mi to naozaj vyšlo.

Trošku ma zamrzelo, že topánky sú takmer identické, keďže sú na vysoké/plnoštíhle nohy, tak mi to prišlo ľúto, že sa odlišujú len drobnými detailami. 



Táto fotka mi dala zabrať, ale myslím, že nakoniec vyšla.



8 komentárov:

  1. Krásne fotky si jej spravila, mne sa veľmi páči Heide, takže pre mňa je ona jasná voľba. 😁. Ale aj táto je nádherná,má taký éterický výraz v tvári.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem 😍 aj mne sa Heide veľmi páči a dúfam, že ju ešte zoženiem.

      Odstrániť
  2. Mne sa veľmi páči, u mňa je topka práve Heide, ktorú zatiaľ nemáš, táto je závese za ňou.🥰🤩 Kebyže ju mám, tak predám dúhovú Fashionistas, ktorá je mi k nej troška podobná, ale má pre mňa viac "detský" výraz tváre ako táto kráska. Gratulujem Ti k nej.😉

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj pre mňa a dúfam, že ju tu hneď všetci nevykupia, ale tak BMR sú ešte stále v obchodoch, tak je nádej aj na Looks.
      Tak Fashionistas má jemnejšiu tvár aj maľba je iná a halvme okatá. Simone má krásne úzke oči, plné pery. Jej tvár ako taká je veľmi zaujímavá.

      Odstrániť
  3. Jak už jsem psala, ona je prostě úžasná, to její líčení mě fascinuje. Povedená modelka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, je naozaj úžasná, ja tieto extra tmavé odtiene milujem :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....