utorok 2. augusta 2022

Prekvapenia v BB

Ahojte priatelia 💓 Niektorí viete, niektorí nie, ale približne pred mesiacom som bola za maminou v Banskej Bystrici a zastavila som a tam aj v Dráčiku v obchodom centre Vlak-bus-terminál a tak vám prinesiem pár fotiek.

Táto fotka je ešte z Kauflandu, kde mali túto sochu z Lega. Dosť ma to vždy fascinuje.

Prvýkrát som na na živo videla pár dievčat zo štvrtej série. Ešteže nemali moju vytúženú Indku, inak by som asi plakala.


Ten vitiligo fľak v tvare srdiečka je neskutočne rozkošný.


Prvýkrát som videla Ametyst aj Lunar.





4 komentáre:

  1. Oo krásne. Dnes som inak bola fotiť Rainbow high Daphne a mala som ten pocit, ktorý majú asi zberatelia BJD bábik. Neskutočne som rada, že Rainbow high nám aspoň vzdialené takýto pocit navedú, pocit že babika ktorú vlastním je jedinečná (aj keď samozrejme je to sériová výroba).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už ja mám profesionálnu deformáciu a pozerám v hračkárstvach Rainbow High.🤣 Lego postavička je "coolová", pri tej sa i odfotila.😁

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne ich teraz presťahovali, takže ich už toľko nebudem fotiť, lebo sú strašne blízko pokladní 🤦
      Tieto Lego sochy sú super. V BB pri AllToys bola lavička s chlapom a tam sa bežne fotili ľudia.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....