nedeľa 14. augusta 2022

Senecký Dráčik v priebehu času

Ahojte priatelia. Dlhšie som premýšľala, čo vám sem dať, ale toto mám nafotené a aj stiahnuté, tak náš Dráčik. Väčšinou tam odfotím len pár fotiek, takže do samostatného článku je to málo a takto by to mohlo byť fajn:

08. 06. 2022

Bolo to prvýkrát, čo som videla Vanessu a je fakt úžsná.

Tiež som videla prvýkrát tuším Harper. Nie som si istá. 

Barbie stena taká klasika, nič zaujímavé.

20. 07. 2022
Prvýkrát som naživo videla túto Neysu

A tiež túto Dayu.



A naposledy som bola u nás v Dráčiku 08. 08. 2022. Premiestnili mi výrazne horšie RH, takže tie som nefotila, lebo by som bola pod priamym dohľadom asi troch predavačiek, ale mali tam moju vytúženú indickú RH a je fakt nádherná a tiež ma totálne prekvapilo, čo som našla pri Barbie:








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....