streda 1. marca 2023

2022 Barbie Budget Doll - varianta 3 (HGM59) - Kim

Ahojte priatelia 💕 Dnes si predstavíme kočku, ktorú som objavila koncom roka v našom Dráčiku. Patrí do úplne základných Barbie. Pôvodne som ju aj vrátila do regálu, ale následne som sa po ňu vrátila. Je nádherná, páči sa mi jej afro.





Veľmi sa mi páčia topánočky




3 komentáre:

  1. Pro panenky s afrem mám taky slabost ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru má krásne afro i zaujímavé topánky, ktoré som zatiaľ nikdy nevidela.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, je super mäkkučké, niečo na štýle Looks Elle.
      No, myslím, že ich mám len na tejto bábike, keďže má ploché chodidlá.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....