sobota 29. júla 2023

Júnový bystrický Dráčik

Ahojte priatelia 💓 Hoci posledný článok bol tiež obchodový, tak nemám teraz iné fotky spracované, takže vám sem opäť hodím obchody. Kto nechce, nech rovno stlačí krížik.












4 komentáre:

  1. Koukám, že jsou docela sběratelsky zásobení. Já jsem v Dráčiku nebyla ani nepamatuju, tak je pro mě zajímavé se podívat co se zrovna prodává...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, celkom áno, myslím, že tam boli takmer všetky zberateľské, ktoré sa aktuálne dajú v Dráčiku zohnať.
      No, ja mám v Senci iba Dráčik a u maminy sa tiež väčšinou dostanem len do Dráčika, keďže je pri stanici.

      Odstrániť
  2. Tá Mari je nádherná, stále mi vŕta v hlave. Len sa mi nechce zháňať kĺbové telo.😏

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na šťastie mňa necháva chladnou :-D Akože je pekná, ale nepreskočila iskra.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....