štvrtok 15. júna 2023

Bratislavské obchodové

Ahojte priatelia 💗 Prajem vám krásny deň a dnes vám prinesiem fotky z hračkárstiev v Bratislave, kde som sa ocitla v nedávnom čase:

Najprv Dráčik, Bory Mall, 14. 05. 2023



AllToys Bory Mall, 14. 05. 2023




AllToys Mlynské Nivy, 31. 05. 2023


Táto June je veľmi pekná <3



Drobca vždy nadchne, keď nájde Lego, ktoré má doma, zhodou okolností má u mojej maminy ten set bagra a nákladného auta a tú väčšiu krabicu s kockami naľavo od neho.




3 komentáre:

  1. Jeej surferka už je u nás, to som ani nevedela! Isto na ňu mrknem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten Lego veľký lev.🤩 A HP rada obzerám i v našom Alltoys, pretože po minulej návšteve som sa skoro rozplakala. V našom už neboli takmer žiadne Barbie od Mattela.😢

    OdpovedaťOdstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....