sobota 23. septembra 2023

Dreamtopia Slime Mermaid Barbie - Magda

Ahojte priatelia 💖 Prajem vám krásnu sobotu. V stredu som bola po dlhom dlhom dlhom čase fotiť bábiky von. Bolo nádherné počasie a ja som si vybrala dve morské panny a dve kočky v plavkách a hajde k jazeru.

Ako prvú vám predstavím kočku, ktorá bola mojim prvý nákupom na Vinted, ktorý som si pôvodne nainštalovala kvôli tomu, že som zháňala jednu staršiu Lego stavebnicu pre Pána Asistenta k tretím narodeninám. Tú som nakoniec zohnala cez FB, ale Vinted ma stále lákalo vyskúšať. Riskla som to s morskou pannou za pár eur. Síce nie som veľký fanúšik tváre Millie, ale na druhú stranu som si hovorila, že možno mi o pár rokov prepne a budem ich hľadať za neskutočné peniaze, takže som ju objednala. Prišla a veľmi sa mi páči, ak opomeniem fakt, že jej tvár je Millie.

Pôvodné balenie




Vlásky potrebovali starostlivosť a končeky by chcelo podstrihnúť, ale robila som, čo som mohla.



2 komentáre:

  1. Krásna Millie morská panna.🧜Fotky v jej reálnom prostredí sú super.🙂

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Mary ❤️ Bolo super fotiť po dlhšom čase opäť von. To sa mi asi tak skoro už nepodarí 😢

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....