utorok 5. septembra 2023

Bystrický Dráčik v auguste

Ahojte priatelia 💗

Dnes vám sem dám pár fotiek z Dráčika v Terminály v Banskej Bystrice, kde som našla aj nové Rainbow High, čo ma nesmierne potešilo.

Túto RH som videla prvýkrat



Cez ten plast na krabici sa blbo fotilo, ale Poppy je úplne nádherná <3





Akože ten tmavý rúž je na mňa trochu moc, ale inak je super



Za mňa jednoznačný MUST HAVE, mám všetky Skylar a táto mi rozhodne nemôže chýbať. Tie vlasy sú úžasné 


Dáždnikové šaty som pri Sunny nejako nepochopila


Prekvapilo ma, že mali takmer všetky zberateľské Barbie, ktoré sa dajú v Dráčiku ešte zohnať: mali aj Dragon, Lunar, silkstonku, baletku, BMR. 


Čo sa týka Barbie jediná novinka, Barbie z nového filmu A touch of magic


4 komentáre:

  1. Krásne sú 🥰mne by v košíku skončila asi Violet alebo Amayia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú verí úžasné, mne sa najviac páči Skylar, Poppy a Amaya.

      Odstrániť
  2. Fíha, tieto RH som ešte u nás nevidela. Sú ozaj pestré a farebné.😊

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, na túto sériu sa teším :-) Som veľmi rada, že sa vrátili k úplne prvým chararkterom.

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....