štvrtok 7. septembra 2023

Vivo v auguste

Ahojte priatelia 💗

Koncom augusta som bola s Asistentom u zubára a pri tejto príležitosti som sa zastavila aj v obchodnom dome Vivo, kde je najbližšia pobočka mojej zdravotnej poisťovne ku mne. Takže sme sa zastavili v Dráčiku aj v Pepcu.

Dráčik:




Zrovna v tej dobe, keď sme boli v Dráčiku, riešila sa v skupinke na FB téma týchto šiat, koľko variant ich asi je, tak som odfotila tie, ktoré boli tu.



Veľmi ma potešilo, že som ešte uvidela 6pack RH.

Pepco:








2 komentáre:

  1. RH už viac obzerám v Dráčikoch ako Barbie.🙈 Mne sa veľmi páčia ich doplnky a outfity.😃
    Outify z Pepca sú skvelé, ten s ananásmi mám a tie šaty s orientálnym vzormi sa mi z druhej série páčia najviac.💛

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No teda :-) Áno, ich outfity a doplnky sú super, škoda, že tak málo sedia na barbie.
      No teda :-)

      Odstrániť

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....