sobota 15. októbra 2016

Made to Move orange top 2016 - Kaylie

Áno, tak už konečne došlo aj na mňa a kúpila som si bábiku Made to move. Z prvých dostupných štyroch som veľmi najprv túžila po Aziatke, ale keď som ju zbadala v obchode, bola som akási rozčarovaná, že to vlastne nie je to, čo som chcela a bábiku som nekúpila, potom nasledovala černoška. Tá sa mi páčila aj v obchode, ale akosi ju furt predbehla nejaká iná slečna. Až nakoniec sa začala objavovať u nás nádherná blonďatá opálená Kayla/Lea a ja som si povedala, že ak ju stretnem, tak ju beriem a tak som sa v jeden voľný utorok po angličtine vybrala do Bory Mall, kde mali hneď dve tieto krásky a tak jedna išla so mnou domov. Meno som jej dala Kaylie, lebo sa mi to k nej hodí.









A klasika pár fotiek na múriku vonku





Trošku to napózovanie trvá, ale vie sama stáť

Ako už spomínala Hanneton, vlásky sú jemne premelírované platinovou blond, ktorá hádže na slniečku fialové odlesky.

Na vlasy sa sťažovali viacerí zberatelia, ale mne prídu v pohode. Mohlo by ich byť aj viac, ale po komenátorch od zberateľov som si ich predstavovala výrazne menej.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....