pondelok 17. októbra 2016

Maryina knižka, časť prvá

Knižku od Mary som si požičala na našej poslednej návšteve Nitry v novembri 2015, ale fotila som ju tesne pred svojim odchodom do Nitry, kde som ju chcela vrátiť, teda v nedeľu 25. 09. 2016. Keďže v knižke je veľa známych a pekných bábik, rozdelila som fotky z nej až do troch článkov. Dnes si užijeme začiatky fenoménu Barbie:




Legendárna Ultra Hair/Tottaly Hair Barbie

Prvá Shelly bol môj detský sen, ktorý sa mi splnil práve vďaka Mary



Ako pozerám, tak hore som odstrihla hlavu mojej milovanej Happenin Hair Barbie, ale išlo mi o fotku Butterfly Art Christie.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....