štvrtok 6. októbra 2016

Poprehadzované plavky II.

Ako ste už pri fotení poprehadzovaných plaviek asi tušili, že po jednotke príde dvojka. Tak prišla a práve teraz. Však na čo, bábiky dávať do ich plaviek a do poličky a potom ich zase prezliekať, tak som to vzala jedným vrzom. Pri tomto prehadzovaní má vždy iba pár vymenené plavky.

Moje baby

Prvá prehodená dvojica sú Mína a Lauren. Dievčatám sa plavky hodia aj opačne, ale že by ma to uchvátilo to sa nedá povedať. Je to asi tým, že tieto dve dievčatá stále považujem za o čosi slabšie v tejto kolekcii Basics než zvyšné štyri.

Druhou vymenenou dvojicou sú Kiara a Waris. Kiara ma v žltých plavkách príjemne prekvapila. Waris ostali zelené plavky po minulom fotení a nádherne v nich žiari.

Posledným párom sú Regina s Lyn. Myslím, že Regine modré plavky idú, ladia jej s modrofialovým líčením. Lyn sa plavky trošku s líčením bijú, ale aj tak jej idú.

Regina

Lyn

Kiara

Waris

Mína

Lauren


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....