nedeľa 16. októbra 2016

MTM versus LIV

Dnes si dáme v rámci rubriky o Mattel telách malú porovnávačku s konkurenciou. Toto sú asi dve najpohyblivejšie telíčka, ktoré mali tú česť ostať na chvíľu v mojich rukách. Fotila som v sobotu pred odchodom do Nitry. Tiež som vtedy netušila, čo viem teraz a tak som sa rozhodla fotiť s jednou odbalenou LIV, ktorá bola vtedy u mňa na dočasnom pobyte. Dnes, tiež v sobotu, ale o tri týždne neskôr, je už na ceste k svojej majiteľke a kým uvidíte tento článok, dúfam, že sa už budú tešiť so vzájomnej blízkosti.

Neviem, či to je na fotke vidieť, ale LIV bábika je nad lemom nohavičiek predelená a dá sa tam otočiť


Rozdiel v kolenách

LIV si na päty žiaľ nesadne

LIV majú tento kĺb vyriešený lepšie ako Mattel, ktoré tam majú gumičku, o ktorej sa ja raz bojím, že po dlhých rokoch praskne.

Prepnutie členkov má MTM o mnoho rozsiahlejšie oproti LIV.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....