sobota 17. decembra 2016

Farba mesiaca august: Hnedá

Tak a dostali sme sa k ďalšej farbe. Keďže hnedých vecí majú moje kočky ozaj minimum, tak som sa rozhodla nafotiť kočky samotné, takže moja "hnedá" partia. Jedna babuľka tu chýba, inak sú tu všetci hnedáskovia :-)

Lary

Adrie

Ashe

Christie + Nikki

Mbili

Gooddessky

Najsvetlejšia s najtmavšou




Môj jediný tmavý chlap. Verím, že v budúcom roku pribudnú k nemu ďalší

David a Ashanti

So Serenou


S Jessicou sú proste pár

Fantáziou proste musí byť každý uhranutý

Caroline sa na Davida nevie ani pozrieť

To sa niekto má, že má kĺbiky a môže sa okolo fešáka rovno omotať.

David a Rayla



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Z obchodnej

Ahojte priatelia 💖 Nemám veľmi teraz čo vám predstaviť, lebo nejako nemám čas fotiť, hoci mám toho kopu, čo by som vám nafotiť chcela/mala....